Side Quest
Duik dieper in de wereld van Mythic Quest met vier nieuwe verhalen. Volg de levens van spelers, de eigenaren van een stripboekenwinkel en de werknemers van de creatieve afdeling in hun zoektocht naar verbinding, succes en liefde.