Silicon Valley
In de high-tech goudkoorts van het hedendaagse Silicon Valley blijken de hoogstbegaafde talenten vaak degenen die het minst goed met het succes kunnen omgaan. Nieuwe oneerbiedige HBO-serie van Mike Judge (Office Space).
Peter Gregory eist dat er een formeel businessplan wordt opgemaakt voor Pied Piper. Richard huurt Jared in, een oudgediende van Hooli.