Buiten de bel
S5 A4: Alicia probeert dossiers van Lockhart/Gardner in handen te krijgen als voorbereiding op haar vertrek. Het kantoor huurt Elsbeth Tascioni in om hen te verdedigen als ze door een werknemer worden aangeklaagdwegens seksuele intimidatie. Eli en Jackie botsen over hoeveel invloed zij zou moeten hebben in Peters team.