Captain Nemo
S1 A11: Wanneer Ray's 'vrije' tijd opgaat aan het trainen van zijn basketbalteam voor het Pizza League-kampioenschap, herinnert Debra hem eraan dat hun kinderen snel opgroeien en hij deze kostbare tijd misloopt. Wanneer Robert wordt ontslagen als coach van Nemo's basketbalteam, neemt Ray het stokje over en krijgt hij de kans om het team naar de overwinning te loodsen. Ondertussen zijn Frank en Marie bo...