In deze serie volgen we de relaties tussen drie hechte generaties die eigenlijk een beetje te dicht bij elkaar wonen om het gezellig te kunnen houden. De hoofdpersoon is sportjo Aan de andere kant van de straat, het motto 'Su casa es mi casa' omarmend, wonen Ray's bemoeizuchtige ouders, Marie (Doris Roberts) en Frank (Peter Boyle). En constant in- en uittrekkend uit het ouderlijk huis is Ray'...