Debra verlangt ernaar om haar verjaardag rustig thuis te kunnen vieren, alleen met Raymond. Daarom vertelt Raymond zijn ouders en broer dat er geen feestje wordt gehouden. Maar Ray wordt betrapt op zijn leugen wanneer zijn nieuwsgierige ouders en broer toch op komen dagen en Raymond en Debra in een ongemakkelijke positie aantreffen.