I Wish I Were Gus
S1 A3: Terwijl Ray een afscheidsspeech houdt tijdens de uitvaart van zijn lievelingsoom, arriveert zijn tante Alda die een familievete nieuw leven inblaast. Tante Alda en haar zus Marie hebben elkaar niet gesproken sinds de trouwerij van Ray en Debra zeven jaar geleden, toen tante Alda het niet eens was met haar zitplaats. Ray smeekt hen beide om niet te ruziën tijdens de uitvaart en hoopt dat zijn af...