Careful the Things You Say
S6 A7: Volgens Susan heeft Katherine Julie aangevallen. Bree en Orson gaan bij Angie eten. Gabrielle vindt het lastig om Juanita les te geven. Lynette heeft zo haar eigen vermoedens wie Julie heeft aangevallen. Angie gaat de confrontatie met Nick aan.