Crazy Train
Dede hertrouwt en Manny overtuigt de familie om met de trein naar de bruiloft te gaan. Jay kon niet blijer zijn dat Dede voorgoed met haar leven verder gaat, maar het lijkt erop dat hij te vroeg heeft gejuicht. Claire en Mitchell werken aan hun toost terwijl Phil en Cam uit hun dak gaan over hun favoriete auteur, die ook in de trein zit. Luke en Manny worden een beetje meisjesgek, Gloria komt vast te zitten in de bus, en Alex raakt zelf verstrikt in de romantiek van de trein.