S2 A7: Ruth Eastman, consultant bij het nationale comité van de Democraten, benadert Reddick, Boseman en Lockhart om haar te helpen bij het bedenken van een geheime strategie om president Trump af te zetten. Dit zorgt voor onenigheid onder de vennoten.