The Good Fight
THE GOOD FIGHT begint een jaar na de laatste aflevering van "The Good Wife". In de nieuwe serie heeft een grootscheepse financiële zwendel de reputatie verwoest van Maia Rindell, en het spaargeld van haar peettante en mentor Diane Lockhart is in rook opgegaan. Ze worden weggestuurd bij Lockhart & Lee en sluiten zich aan bij Lucca Quinn, bij een groot advocatenkantoor in Chicago.
Eerste Week
Tot veler verbazing kiest Diane ervoor om partner te worden bij Reddick, Boseman & Kolstad. Maia ervaart de gevolgen van de Ponzifraude die haar familie heeft gepleegd. Lucca en Maia gaan onverwacht samenwerken aan een nieuwe zaak.
Adrian en Barbara komen iets schokkends te weten over een prominente cliënt. Lucca werkt samen met Diane aan een zaak, maar krijgt het aan de stok van Colin Morello (Justin Bartha), het jonge talent bij de OvJ. Maia brengt haar vader een bezoekje in de gevangenis.
Diane en Lucca staan een cliënt bij die genezen is van eierstokkanker en nu weer zeggenschap wil over de embryo’s die ze heeft gedoneerd. Maia ontdekt dat er een nepaccount met haar gegevens op social media is aangemaakt. Mike Kresteva brengt een bezoekje aan Reddick, Boseman & Kolstad. Matthew Perry speelt een gastrol.
Lucca verdedigt een schrijver en tv-producent in een copyrightschendingszaak die te maken heeft met de president van de VS. Mike Kresteva bindt de strijd aan met Reddick, Boseman & Kolstad. Carrie Preston, Matthew Perry en John Benjamin Hickey spelen een gastrol.
Het kantoor weet de techmagnaat Neil Gross te strikken als nieuwe cliënt, en moet nu een plan bedenken om haatberichten op zijn sociale-mediaplatform uit te bannen. Maia begint haar vader steeds meer te wantrouwen na een vervelend bezoekje van haar oom Jax. Er vliegen vonken over tussen Lucca en Colin. Carrie Preston en John Benjamin Hickey spelen een gastrol.