De Wiplijst
S1 A3: Adrian en Barbara komen iets schokkends te weten over een prominente cliënt. Lucca werkt samen met Diane aan een zaak, maar krijgt het aan de stok van Colin Morello (Justin Bartha), het jonge talent bij de OvJ. Maia brengt haar vader een bezoekje in de gevangenis.