De sluwe en slimme Amerikaanse advocaat Chuck Rhoades en de ambitieuze hedgefonds-expert Bobby "Axe" Axelrod liggen op ramkoers, waarbij ze allebei slimheid, macht en invloed gebruiken om de ander te overtreffen.
Axe verdwijnt, Wags en Wendy proberen hun moraal hoog te houden en Chuck verdiept zijn onderzoek.