Dag drie
S1 A3: Leah, Rachel en Nora zwemmen naar het vliegtuigwrak en keren terug met een cruciale vondst. De Texanen Dot en Shelby zoeken een grot die een betere schuilplaats kan bieden, maar hun tegendraadse relatie maakt dingen lastig. Flashbacks onthullen hartverscheurende geheimen over Dots gezinsleven.