The Wilds
Negen tienermeiden zijn onderweg naar Hawaï als hun vliegtuig neerstort en ze op een afgelegen eiland stranden. Onder hen bevindt zich Leah, die haar verhaal kan navertellen aan federale onderzoekers. Flashbacks geven ons een intieme kijk in het leven van Leah van voor het eiland en de controversiële relatie die haar met een gebroken hart achterliet.
Leah, Rachel en Nora zwemmen naar het vliegtuigwrak en keren terug met een cruciale vondst. De Texanen Dot en Shelby zoeken een grot die een betere schuilplaats kan bieden, maar hun tegendraadse relatie maakt dingen lastig. Flashbacks onthullen hartverscheurende geheimen over Dots gezinsleven.
Een plotselinge ziekte verstoort het strandkamp en treft bijna alle overlevers. Terwijl de meiden vechten om dit te boven te komen, ontdekken we meer over het verleden van Leah en hoe het sinds haar redding met haar gaat.