S1, A4: Een schuilplaats-bouw-wedstrijd loopt uit de hand. Toni zorgt voor onrust in haar team en door een flashback ontdekken we dat het niet voor het eerst is dat haar woede-uitbarstingen rampzalige schade veroorzaken.