Dag zeven
S1 A5: Als een van de meiden vermist raakt, start er een zoektocht om haar te vinden. We ontdekken meer over Fatins verleden en dat is niet bepaald de glamoureuze achtbaanrit die de anderen voor ogen hadden. Aan het einde van een uitputtende dag doen de meiden een schokkende ontdekking waardoor de twijfels van Leah over het eiland worden aangewakkerd.