Yellowjackets
De meisjes doen 's nachts aan zwarte magie. Natalie en Misty temmen een hengst en Shauna feest als een beest.
De Yellowjackets moeten dealen met liefde, lust en een operatie. In het heden is er haat en nijd tijdens de reünie.