School spirits
De Fout In Onze Littekens
Maddie ontdekt dat er misschien iemand anders dan Xavier betrokken was bij haar dood.
Om haar moordenaar te vinden, moet Maddie in haar eentje de duistere wereld van haar school zien te trotseren.
Operatie Zoek-Maddie's-moordenaar draait op volle toeren tijdens het reüniefeest in Split River.