De bekentenis
S4 A13: Jess vindt het moeilijk om Ryan niet voor te trekken nu ze officieel een stel zijn. Dat leidt tot een rampzalig klassenuitje. Ondertussen krijgt Schmidt een maagzweer en kan Winston niet meer zonder zijn kristal.