De Bit Bucket
S5 A2: Alicia en Cary klagen de NSA aan uit naam van de zoekmachine Chumhum, maar weten niet dat Lockhart/Gardner dankzij een voormalige cliënt in de gaten wordt gehouden door de geheime dienst. Alicia’s moeder betuigt haar steun aan haar dochter, en Eli doet zijn best om Diane in het hooggerechtshof te krijgen.