De brandende brug
S2 A2: Alfreds plannen voor zijn vertrek naar Amerika worden opgeschort wanneer iemand die hij goed kent in gevaar is. Thomas (Ben Aldridge) schakelt de hulp in van een oude vijand, Aleister Crowley.