Pennyworth
De serie PENNYWORTH volgt Alfred Pennyworth, een jonge, voormalige Britse soldaat van de SAS die een beveiligingsbedrijf in Londen opricht in de jaren 60 en gaat samenwerken met de jonge miljardair Thomas Wayne, jaren voor die Bruce Wayne's vader wordt.