De grap uitleggen
S4 A7: Cary wordt herenigd met zijn vader wanneer hij en Alicia naar Washington D.C. afreizen om een comédienne bij te staan die door een tv-zender is aangeklaagd wegens obsceniteiten. Een voormalig cliënt benadert Alicia voor hulp, en Diane en Will stellen vraagtekens bij Clarke’s nieuwste methodes om het kantoor uit de schulden te krijgen.