S3 A15: Wanneer een menselijk kaakbeen bij het Jeffersonian verschijnt, realiseren Brennan en het team zich al snel dat de Gormogon-seriemoordenaar weer heeft toegeslagen. Vervolgens belandt Zach in het ziekenhuis na een explosie in het lab en wordt ontdekt dat Gormogons zilveren skelet vermist wordt uit de kluis. Elke Jeffersonian-werknemer wordt een verdachte, met de reële mogelijkheid dat een van...