De pleitbezorger
S9 A17: Weaver komt in de problemen als ze in het geheim de geliefde van haar nieuwe beschermheer, wethouder John Bright, behandelt voor syfilis. Ondertussen zit haar carrière in de lift – ten koste van die van Romano. Kovac peinst over zijn carrière als hij een opstandig tienermeisje moet behandelen dat beweert aangerand te zijn. Carter zorgt voor een gemene vrouw die langzaam vergiftigd wordt.