De sterrenkijker
S2 A1: Seizoenspremière. Starfleet moet opnieuw een beroep doen op de legendarische Jean-Luc Picard nadat leden van zijn voormalige bemanning, Cristóbal Rios, Seven of Nine, Raffi Musiker en dr. Agnes Jurati , een anomalie in de ruimte hebben ontdekt die de melkweg bedreigt.