De Stinson-raketcrisis
S7 A4: Nadat Robin een meisje aanvalt die Barneys relatie wil verpesten, wordt ze door de rechtbank gedwongen om in therapie te gaan. Ondertussen raakt Ted te betrokken bij Lily's zwangerschap.