Die nacht groeide er een woud
S2 A7: Een geschreven manifest van de ‘baaihavenslachter’ zorgt voor chaos binnen het team dat deze moordenaar moet vangen. Het hoort allemaal bij Dexters plan om ‘proactiever’ te worden in het afschudden van agent Lundy. Maar Dexter krijgt het nog lastiger wanneer Lila's invloed zijn tol begint te eisen in Dexters privéleven.