Diep in de zee/ Het Foto-Album
S2, A6: Doug en Emma gaan in een onderzeeër op zoek naar de Teddy-bot van Jenny. Emma en Laurence gooien per ongeluk een foto-album weg. Doug en Jenny vinden het en gaan op zoek naar de eigenaar.