Donkey Patrol
S1 A2: Na Mr. Nobody's vangst van The Chief, onderzoeken de Doom Patrol de mysterieuze albino ezel en ontdekken dat het een deur is naar een ander universum, waar Mr. Nobody de controle heeft.