Duo
Bill Richardson heeft zijn handen vol aan de voogdijzaak voor de McCulloughs tot ontsteltenis van Izzy. Lexie krijgt schokkend nieuws en vraagt Pearl om hulp. Elena, die het gevoel heeft dat de hele strijd om voogdij haar schuld is, gaat naar New York op zoek naar informatie over Mia's verleden en roept de hulp in van een oude kennis.