Little Fires Everywhere
'Little Fires Everywhere', gebaseerd op de bestseller van Celeste Ng uit 2017, volgt de verbonden lotgevallen van het perfecte gezin Richardson, en de ondoorgrondelijke moeder en dochter die hun levens op de kop zetten. Het verhaal onderzoekt het belang van geheimen, de natuur van kunst en identiteit, de hang naar moederschap – en het gevaar in het geloof dat regels volgen rampen laat vermijden.