Sharp Objects
Camille Preaker, een stadsjournalist met psychiatrische problemen, keert terug naar Wind Gap, haar geboortestad op het platteland. Ze moet daar verslag doen van de moord op twee minderjarige meisjes.
Serie-première. Camille Preaker, een journalist met psychiatrische problemen, gaat naar haar geboortestad om verslag te doen van de moord op twee minderjarige meisjes.
Camille gaat op zoek naar aanwijzingen op de begrafenis en wake van het meest recente slachtoffer in Wind Gap.
Fix
Camille herleeft een recente tragedie als ze de moorden in Wind Gap probeert op te lossen. Richard raakt gefrustreerd over de potentiële verdachten van politiechef Vickery. Een tegendraadse Amma laat haar wilde kant aan Camille zien.
Camille laat Richard de plaatsen delict in Wind Gap zien, ook al rijt ze daarmee oude wonden open. Alan is boos op Adora over haar relatie met politiechef Vickery, die niet blij is dat de Crellins de jaarlijkse Calhoun Day organiseren.
De spanning is om te snijden als de bewoners van Wind Gap naar Adora's huis gaan voor Calhoun Day, een jaarlijkse viering van het Zuidelijke leven.
Adora geeft politiechef Vickery een belangrijk bewijsstuk in de moordzaak van Ann Nash. Richard probeert meer te weten te komen over Camille's duistere verleden. Amma en Camille vinden elkaar tijdens en na een wild feest.