Een raar jaar
S5 A22: Na een telefonische conferentie tussen de advocaten van Florrick/Agos en Lockhart/Gardner blijft de feed van een camera per ongeluk open, waardoor Alicia en Cary er tot hun grote verbazing achter komen dat hun kantoor in gevaar is. Ondertussen ontstaat er ook onrust bij Lockhart/Gardner als Louis Canning meer invloed wil.