Eerloos
Na de afschuwelijke aanslag op een kerk in Parijs, ontdekken Jack en Greer een diepere strategie achter Suleiman's daden. Jack verzint een ongebruikelijke manier om hem in de val te lokken. Hanin staat voor grote uitdagingen in haar zoektocht naar vrijheid.