Tom Clancy's Jack Ryan
Als CIA-analist Jack Ryan een reeks verdachte bankoverschrijvingen tegenkomt, haalt zijn zoektocht naar antwoorden hem weg achter zijn bureau en belandt hij in een dodelijk spel van kat en muis door Europa en het Midden-Oosten, waar een opkomende terroristenleider zich voorbereidt op een grote aanval tegen de VS en haar bondgenoten.
Jack en Greer ontcijferen nieuwe informatie die heb naar Parijs brengt en een stap dichter bij de ongrijpbare Suleiman. De man van Hanin komt weer thuis met een hernieuwde passie voor zijn geheime missie, waardoor zij onzeker wordt over de toekomst van hun gezin.
Jack en Cathy groeien naar elkaar toe, maar Jack's dubbelleven zit hem in de weg. Suleiman's machtsvertoon brengt hem dichter bij zijn volgende aanslag.
Na de afschuwelijke aanslag op een kerk in Parijs, ontdekken Jack en Greer een diepere strategie achter Suleiman's daden. Jack verzint een ongebruikelijke manier om hem in de val te lokken. Hanin staat voor grote uitdagingen in haar zoektocht naar vrijheid.