Reacher
Eerste dans
Wanneer er nog meer slachtoffers gevonden worden, probeert Reacher aan antwoorden te komen, maar hij wordt in de val gelokt. Roscoe ontvangt een bedreiging.
Het onderzoek van Reacher en Finlay naar de vermiste Spivey leidt tot een confrontatie met Kliner senior. Roscoe komt iets verontrustends te weten over Reacher.
Het gevaar neemt toe, terwijl Reacher en Roscoe hechter worden en afspreken met hun contactpersoon bij Homeland Security.
Het mysterie verdiept zich en Reacher werkt samen met een oude collega. Intussen doet Finlay een schokkende ontdekking.
Wanneer opnieuw een moord het dorp opschudt, gaat Reacher naar New York, waar hij de waarheid ontdekt over de illegale zaken in Margrave, terwijl Roscoe gevaren trotseert in de bossen.