Exuma Cays op de Bahama's
S1 A5: Honderden kleine eilandjes ten zuiden van de Bahamaanse hoofdstad Nassau vormen een afgelegen wonder dat in de jaren vijftig bijna verloren ging. Maar in 1959 vestigde de regering van de Bahama’s de eerste van 31 beschermde gebieden om deze ongerepte omgeving te behouden.