Zeereservaten
Diep in de Zuid-Caribische Zee vinden we de beschermde wateren van het Bonaire National Marine Park, de thuishaven van kleurrijke riffen, bedreigde zeeschildpadden, uitgestrekte mangroven en een overvloed aan zeeleven.
Aan de westkust van de Verenigde Staten vinden we het grootste maritieme reservaat van het land: het National Marine Sanctuary van Monterey Bay. Het is de thuisbasis van 525 vissoorten en een enorm, onderwater Kelpwoud.