Het Meso-Amerikaanse Koraalrif
S1 A4: Na decennia van overbevissing en toeristische activiteit is het op een na langste barrièrerif ter wereld in gevaar. Maar voorvechters van de oceaan hebben het rif omzoomd met een reeks beschermde gebieden die zijn gewijd aan het behoud van de voedings- en paaigronden.