Gossip Girl: The Wrath of Con
S2 A23: Blair zet Georgina (een terugkerende gastrol van MICHELLE TRACHTENBERG) onder druk om haar te helpen met een plan om haar slechte gedrag uit het verleden weer goed te maken.