Guantanamo Bay
Alan klaagt de VS aan voor een cliënt die werd gemarteld in Guantanamo Bay, Jerry Espenson vraagt aan Shirley zijn oude baan terug en Claire verdedigt een advocaat voor het zoenen van een vrouw toen hij dacht dat een radio-grap die het einde van de wereld aankondigde echt was.