Alan Shore en Denny Crane leiden een topteam van procesadvocaten in het civiel recht op een chique advocatenkantoor in Boston, in een serie die zich richt op het professionele en persoonlijke leven van briljante, maar vaak emotioneel onhandige advocaten.
Met Tara als rechterhand verdedigt Alan een hypochonder die zijn arts aanklaagt wegens wanpraktijken. Sally helpt Lori bij de verdediging van een man die iemand heeft gedood die hem vier jaar geleden in elkaar heeft geslagen.