Suits LA
Advocaat Ted Black en partner Stuart Lane staan op het punt te fuseren met een kantoor dat wordt geleid door Teds ex.
De oude Hanrahan
Ted heeft Amanda’s hulp nodig bij een nieuwe aanklager in het moordproces tegen Lester.
Ted en Kevin krijgen te maken met een schokkende onthulling over Lesters motief voor moord.
Ted en Erica nemen het op tegen Samantha om Lesters film te redden, maar dat kan wel zijn proces schaden.
Erica en Kevin verzwijgen iets voor Ted dat zijn moordproces zou kunnen schaden.