Swimming With Sharks
Lou lijkt net een naïeve nieuwkomer in Hollywood wanneer ze aan haar stage bij studiobaas Joyce Holt begint. Gedreven door een duistere obsessie met Holt, blijkt Lou alles aan te kunnen.
Lou doet het niet goed, tot haar overijverigheid vruchten afwerpt. Een verwachte machtsoverdracht gaat niet zoals gepland. Lou boekt successen, maar met haar collega's gaat het minder goed.
Lou krijgt promotie na een tragische gebeurtenis, en Travis krijgt argwaan. De bazen van Fountain Pictures wisselen beledigingen uit, en Joyces droom van een baby dreigt in duigen te vallen.
Na persoonlijke verliezen doet Joyce een beroep op Lous zorg. Ze ontsnappen naar Malibu, en Lou inspireert Joyces seksuele verkenning. In het kantoor maakt Lous plan haar nog onmisbaarder.
Joyce worstelt om de controle te houden in haar privéleven en op haar werk. Lou weet een onbreekbare band te smeden tussen hen tweeën. Travis ontdekt duistere geheimen uit Lous verleden.
Door de onthulling van haar bedrog en obsessie raakt Lou de controle kwijt. Ze denkt terug aan haar tragische jeugd, terwijl Joyce afstand neemt. Wanhoopsdaden zijn het gevolg.