Henny Penny, De Hemel Komt Naar Beneden
S5 A4: Inspecteur Gregson wil Holmes en Watson ook laten meedelen in de lofprijzingen van de gemeente voor zijn eenheid. Holmes en Watson onderzoeken de moord op een financieel analist en komen terecht in de wereld van de asteroïden, in deze 100e aflevering.