Het bezoek
S7 A6: Corday haast zich door een operatie om op een romantisch weekend met Greene te gaan. Haar patiënt krijgt later complicaties. Abby's moeder, Maggie, die manisch-depressief is en weigert haar medicijnen te slikken, brengt onverwacht een bezoek aan Abby in het ziekenhuis en veroorzaakt chaos. Bentons neef sterft aan een schotwond. Chen besluit haar baby te laten adopteren na de geboorte.