Het Grote Experiment
S2 A24: De spanningen lopen hoog op tussen Sherlock en Watson, maar ze schuiven hun problemen aan de kant om Sherlocks broer Mycroft te helpen, die van verraad en moord wordt beschuldigd in deze laatste aflevering van het seizoen.