Het juiste
S2 A14: Benton confronteert Vucelich met onjuiste bevindingen in zijn onderzoek. De SEH-medewerkers denken dat Lewis en Greene een affaire hebben. De vader van Ross komt op bezoek. Carter biedt Ruby zijn excuses aan.